Hitparáda her pro malé velké Atari


SexMisjaadventura z pohledu první osoby
Rescue on Fractalussimulátor zachraňování ztroskotaných pilotů na cizí planetě
SOS Saturnakční adventura, zápas o život mezi vetřelci
Dynakillersakční hra pro 2 až 3 hráče
Misjaakční hra, infiltrujte základnu nepřítele
Jurasic Park 2akční adventura, dostaňte se pryč z ostrova dinosaurů
Miecze Valdgira 2akční adventura, nenechte se připravit o vlastní trůn
Problem Jasialogická hra, netradiční puzzle
Road racezávodní, vyhrajte závod napříč Amerikou
Midnightvíceméně akční hra, vyžeňte duchy z vlastního zámku
Karatekabojová hra, unesená princezna čeká na osvoboditele
Spy vs Spy 2, 3akční pro 2 hráče, není špion jako špion
Fred 2skákačka, pračlověk to nemá vůbec jednoduché
Skinhead storytextová hra, humor na téma black & white
Draconus 1, 4akční hra, vraťte se na chvíli ke klasice
Videopolytextová hra, pátrání po ukradeném vynálezu
Rockmanplošinovka, posbírejte vše co se dá
Zybex 1, 2střílečka pro 1 nebo 2 hráče
International Karatebojová hra pro 1 nebo 2 hráče
Wladcastrategie pro 1 nebo 2 hráče, dobývání území a hradů
Hardballsportovní hra, vydařený baseball pro 1 nebo 2 hráče
Microxlogická hra, skládání různých molekul z roztroušených atomů
Druidakční pseudo3D hra, zničte 4 knížata temnot
Colossus 4šachy v dokonalém 3D provedení
Najemnikstřílečka, velmi hratelná akce
River Raidletadlo nad řekou


Recenze

Czarny Orzel

Krystal Software 1995

Czarny Orzel Jisté nejmenované mocnosti je už nějaký čas trnem v oku revolucionářské hnutí na Kubě. Dávno by tam pomocí své armády nastolila pořádek, ale brání jí v tom jedna tajná zbraň - bojový vrtulník Czarny Orzel. Riziko přímého útoku je příliž veliké, mnohem jednodušší bude získat tuto zbraň na svou stranu. Pro takovouto akci se hodí jen jeden jediný člověk .....
Originální. Zase je to na vás. ;-)
Úkol zní: 1/ Dostat se na nepřátelskou základnu. Infiltrace se jako označení tohoto úkolu moc nehodí, vhodnější je slovo "probourat". 2/Zničit všechny zásoby munice a paliva na základně. 3/ Odhalit vůdce revolucionářů; likvidaci přenecháte někomu jinému. 4/ Získat vrtulník.
Hra je na velmi dobré úrovni a samotný herní princip kombinuje několik žánrů. Kdykoli se dostanete do míst, kde jste ještě nebyly, ze hry se stane střílečka typu Najemnik nebo Operation Blood a jakmile se s nepřáteli vypořádáte, změní se v adventuru á la Alfaboot či Sexmisja. Grafika a zvukové efekty jsou na nejlepší úrovni a hráč by si snad ani nemohl přát lepší. Jediným, avšak velikým mímusem hry je její jednoduchost a hlavně její dějová krátkost. Osobně si myslím, že právě takováto hra by se mohla stát jednou z nejlepších vůbec, byla-li by ovšem mnohonásobně delší - na celou disketu nebo s dohrávkami pro Turbo. Schválně si někdy najděte půl hodiny času a tuto hru dohrajte. Stihnete to možná i dvakrát.


Hans Kloss

autor recenze:
Vít Kubr

Hans Kloss Je druhá světová válka. Hans Kloss je důstojník německé SS, ale ve skutečnosti je to tajný agent britské Intelligence Service, který dostal velmi těžký úkol. Musí v přísně střeženém německém bunkru najít plány na zcela novou zbraň. Tajnou střelu s krycím názvem V1 ...
Výborný námět (na osmibitu celkem ojedinělý), hudba a zpracování řadí tuto hru mezi nejlepší hry, které byly pro 8-mi bitové Atari vytvořeny. Vaším úkolem je procházet po bludišti a sbírat plány a technická data ke střele V1. Postavička Hanse Kloss je sice poměrně malá, ale výborně naanimovaná. Například když dáte pomocí mezerníku pauzu, Hans v klidu vytáhne cigarety a začne kouřit, dokud opět nepohnete joystickem. K tomu všemu vám hraje výborná hudební skladba Neutral limit od Roberta Zaborowského. Kdyby se vám náhodou oposlouchala (o čemž pochybuji) stačí stisknout OPTION a už tam máte zvukové efekty.
V bludišti jsou také rozházené klíče kterými odemykáte dveře, výtahy, kterými se můžete zadarmo vozit a různé nacistické symboly.
Jedinou slabinou hry je málo protivníků. Energii vám odebírají pouze jakýsi roboti ve tvaru malých tanků a samostříly, které vás pro jistotu hned zabijí. Každý samostříl se musí před vstupem do jeho palebné zóny nejdříve deaktivovat. Provedete to tak, že se dotknete vypínače, který se nachází vždy v okolí samostřílu a stisknete fire. Pokud máte zapnuty zvukové efekty uslyšíte odpočítávání a za nějakou dobu je samostříl opět aktivovaný. Musíte proto jednat rychle.
Při bloudění vám také ubývá energie, kterou musíte doplňovat jídlem (symbol kýty), nebo pitím (symbol šálku). Dejte si ale pozor na to, abyste si jídlo brali jen tehdy pokud pokud vaše energie klesne pod 60 jednotek. Jinak se Hans zachová poněkud neslušně :)
Pokud se vám hra hra nebude dařit tak, jak jste zamýšleli můžete ji kdykoliv přerušit klávesou ESC. (nebo RESET, to ale vašemu Atárku nedělá dobře, takže radši ESC). Po stisku jakékoliv jiné klávesy se zobrazí části plánu, které jste už našli.
Hra vyžaduje spíš dobrou orientaci v bludišti než nějaké velké myšlení nebo mistrné ovládání joysticku. Pokud se zajímáte o druhou světovou válku a máte Atari osmibit (nebo jeho emutátor) neměla by vám tahle hra zaručeně chybět ve sbírce.
A nakonec malá rada pro ty, kterým vadí neustále ubývání energie. Stačí při titulním obrázku napsat na klávesnici HEAVY METAL. V dolní části obrazovky se objeví dvě pistole energie už nebude ubývat. Zabít vás teď mohou pouze samostříly.

Cavernia

autor recenze: Jiří Kulhánek

Pokud toužíte zahrát si hru naprosto nenáročnou na inteligenci a odpočinout si od stresu každodenního života, je Cavernia přesně to samé. Je to klasická plošinovka s cílem pozbírat předem označené předměty a ukončit tak dané kolo. Vaším hrdinou je mladý skautík s batohem na zádech, který skáče a šplhá, přesně jak mu přikážete. Prostředí je situováno do podzemní jeskyně s množstvím padajících i vystupujících krápníků, které poznáte již po chvíli tréninku a již nebudou dělat problémy. Úkol Vám budou soustavně mařit různá strašidýlka, případně speciální elektrody, které Vás napustí elektrickým proudem podle libosti. Jako v každé podobné hře i zde se vyskytují různé pohybující se plošinky, z kterých člověk může spadnout přímo mezi připravené krápníky. Když se Vám podaří sebrat všechny stanovené předměty musíte najít klíč a následné dveře, které směřují přímo do vyššího levelu. Pro nerušené hraní doporučuji hned na začítku zvolit nesmrtelnost a již nic Vám nebude překážet v tom, aby jste mohli prolenočit pár hodin u počítače.

Triumph

autor recenze: Vít Kubr

Triumph Triumph je jedna z posledních her firmy Excelent Software Company. Hra je důkazem toho, že ne všechny dobré hry na Atari 800/130 z poslední doby pochází z Polska. :)
První co vás při spuštění hry překvapí je skvělá hudba. A jako by to nestačilo u každého levelu je hudba jiná! A nejedná se o stále se opakující tóny jak je u jiných her zvykem, ale ke každému levelu hraje opravdu dlouhý a kvalitní hudební doprovod. Je to sice tak trochu na úkor zvukových efektů (lze volit jen pouze hudbu a ticho), ale alespoň se v každém levelu těšíte jakou muziku pro vás zase ten hudebník přichystal v tom dalším.
Námětem je Triumph něco mezi akční a logickou hrou. Vaším úkolem je strkat po herním poli mřížku k jakýmsi trnům (jsou dost podobné znakům pro procenta :). Když trn narazí na mřížku, tak zmizí a vy pokračujete dál dokud je všechny nezničíte. Aby to nebylo tak jednoduché musíte to zvládnout v určitém časovém limitu a v některých levelech na vás ještě útočí taková dost protivná příšerka.
V herním poli jsou také klíče a dynamitové patrony. Patrony slouží k rozbíjení zdí. Abyste mohli něco rozbít je nutné patronu odpálit. Provedete to tak, že přisunete patronu tam, kam potřebujete a dotknete se krystalu, který bývá většinou umístěn někde v rohu. Patrona bouchne a zničí vše kolem sebe v okruhu jednoho čtverečku.
Ale pozor! Pokud patrony odpálíte, aniž byste s nějakou hnuly, vybouchne celé herní pole a vy máte prostě smůlu. Totéž se stane pokud v dosahu vybuchující patrony bude nějaká jiná.
Grafika a animace jsou u Triumphu dobré, i když by mohli být lepší. Co je však na hře opravdu špatné je to, že i když má mít hra původně 15 levelů, tak zatím všechny verze, které jsem hrál se v desátém zasekly. Asi se to programu vloudila nějaká chybička. Většině gamesníků to asi ovšem ani moc nebude vadit, protože na jeden život, který hra má se dostanou asi nejvýš do třetího levelu. Tím chci mírně naznačit, že Triumph nepatří právě mezi nejlehčí hry, ale pokud si tuto hru pořídíte stane se jistě trumfem vaší osmičky.
A nakonec několik rad.
Pokud se vám náhodou podaří zničit tu protivnou příšerku, nedávejte už pauzu. Jinak se vám tam po rozehrání opět objeví.
Všechny mřížky je nutné zničit o trny. Pokud vám některé zničí výbuch patrony, nezbyde vám nic jiného než stisknout klávesu ECS a hrát úplně od začátku :(


Upior

autor recenze: Vít Kubr

Upior Tato hra se svým námětem nijak neliší od jiných podobných her (Draconus, Miecze Valdgira). Námět je v podstatě jednoduchý. Váš hrad je ve spárech různých příšer a příšerek a vaší jedinou starostí je vyrvat jim své rodinné sídlo z rukou.
Čím se však hra opravdu výrazně liší je zpracování. Všechny příšerky jsou výborně vykreslené, animované a jsou poměrně dost velké. A co je hlavní nepřátel je nepřeberně druhů. Po vašem hradu se třeba prohání kostlivci, mumie, masožravé rostliny, velké lebky, dinosauři duchové a spousta dalších. Opravdu nevím, jak se tohle všechno podařilo autorům na "malém" Atari vytvořit.
K tomu abyste tuto hru zdárně dohráli musíte posbírat 20 porůznu po hradu rozmístěných předmětů. Ovšem vaši protivníci vám budou tento úkol všemožně stěžovat. Vaší jedinou zbraní jsou holé ruce a nohy (jak primitivní). Pokud zůstanete u příšerky příliš dlouho, tak vám doslova vycucne energii (odtud asi název Upior) a následuje GAME OVER. Totiž promiňte KONIEC GRY (hra je přece polská). O energii ovšem můžete lehce přijít i tak, že spadnete z nějaké větší výšky. Takže až budete někam skákat tak si to nejdřív dobře rozmyslete.
Naštěstí jsou porůznu po bludišti rozmístěné poháry, po jejichž sebrání se vám energie o dvě jednotky doplní. Až se vám konečně podaří posbírat všech 20 magických předmětů, jděte stále doprava a dolů (myšleno od místa startu). V místech kde byl kostlivec se řetězem zmizí zeď, a vás už čeká jen místnost se závěrečnou příšerou.
V místnosti ještě můžete sebrat dva poháry a doplnit si tak trochu energii, ale pak už záleží vše pouze na vaší šikovnosti.
Bludiště v této hře není příliš složité a hra spíše než myšlení vyžaduje dobré ovládání joysticku.
Hudba je celkem dobrá, ale pokud vás časem omrzí stačí přepnout klávesou SELECT na zvukové efekty. Klávesou OPTION se přepne zpět na hudbu. Mezerníkem můžete dát pauzu. Hru lze skončit přes ESC.
A nyní několik rad pro lehčí zvládnutí hry.
1. Všichni nepřátelé, kteří jsou napravo od vás jsou nebezpečnější než ti nalevo.
2. Některé příšerky lze snadno zničit, pokud stojíte úplně na kraji místnosti. Stačí počkat, až přijde upír až k vám, a pak jenom boxujete. Příšera na vás nemůže a vy jste v pohodě. Horší je když vám uteče. V tom případě je nejlepší vrátit se zpět do předchozí místnosti a potom zase nazpátek. Váš protivník bude stát tam, kde jste mu dali poslední ránu. Toto řešení má jen jednu nevýhodu. Neustálé blikání obrazovky vás asi brzy připraví o oči.
3. No a pro ty opravdové zoufalce je tu podvůdek. Až budete hru rozehrávat podržte stisknutý SELECT a OPTION a nasledně stiskněte START. Budete jistě překvapeni, jak je tato hra snadná :)

Sexmisja

Cela hra je zpracovana podle stejnojmeneho polskeho filmu a od jeho puvodni dejove linie se odchyluje jen velmi nepatrne. Neznamena to ale, ze ten kdo film zna, tuto hru dopari bez obtizi - hra je docela slozita. Na nekolik /mnoho/ hodin se stanete muzem, jez se nechal pokusne hibernovat. Nez vsak dojde k Vasemu znovuoziveni, probehne valka /zrejme mezi zenami a muzi/, po jejimz skonceni zustanou pouze zeny. Ukolem je samozrejme nastolit poradek podle puvodnich prirodnich zakonu a privest na svet muzskeho potomka. Neni to vubec jednoduche, nebot jste zrejme jediny na svete, kdo o to ma zajem a zeny se Vas pokusi zastavit a naturalizovat - premenit na zenu. Vyhodou nebo snad nevyhodou hry je fakt, ze nebudete muset s nikym bojovat a tudiz Vam nehrozi nahla smrt. Vasim jedinym nepritelem je jen hlad, ktery budete muset postupne zahanet vsim co najdete. Hra zabira celou disketu, resp. obe jeji strany; pro neataristy je jiste udivujici, ze se disketa v mechanice musi otocit ! Par mist pro ukladani pozice se na ni ale presto najde, takze nebudete muset zacinat znova a znova jak je tomu u vetsiny ostatnich her.


Krucjata

ASF 1993

Krucjata Na samotném začátku bych měl nejspíš objasnit o co v této dokonale graficky zpracované hře jde a co je jejím cílem. Bohužel jsem to nezjistil ani po jejím zdolání. Až do samotného závěru jsem si dělal iluze, že snad bude můj hrdina s dokonalou agentovskou vizáží sestavovat nějaký superpočítač z nalezeného čipu, diskety, joysticku a já nevím čeho ještě. Omyl. V okamžiku, kdy jsem si říkal "Jsem už za půlkou?", hra skončila a mě zaskočil krátký nápis sdělující zhruba toto: Gratuluji, získal jsi požadované dokumenty, odměnou pro Tebe budiž 10 mil.dolarů. Nebo něco v tom smyslu. Tím vším se snažím říci jen to, že hra opředená nějakým, na začátku vyřčeným, příběhem má šanci upoutat víc, než když je tomu naopak. Další a poslední nedostatek vidím v absenci psaných popisků sbíraných předmětů. Na hráči je tedy nejen rozhodnutí co, jak a kde použije, ale i identifikace samotného obsahu kapes. Tak, toliko kritika. Jak jsem už jednou naznačil, grafika je skvělá. Je na ní dokonale pozorovatelné jak dává Atárku zabrat. V určitých místnostech, kde je více nepřátel, se pohyb postavičky znatelně zpomalí, ale přesto v tom nevidím žádnou újmu na hratelnosti. Rychlost pohybu hrdiny je dostatečně vysoká a člověka nenudí čekání až se překulhá přes celou obrazovku, jak tomu je u několika jiných her podobného ražení. Nepřátelé, v podobě hadů, kutálejících se lebek, ptáků aj., jsou dobře zpracovaní a hráči akci přiměřeně znepříjemňují. Ještě jednou se vrátím ke sbíraným předmětům. Vzhledem k malé kapacitě inventáře je nespornou výhodou možnost kterýkoliv předmět kdekoliv položit. Během hraní budete nacházet nejen věci "užitečné", ale například i různé elixíry a poklady, které jsou jistě příjemným herním kořením. A teď už jen závěrečný verdikt. Ještě jste nehráli Krucajtu? (Krucajta se lépe vyslovuje) Ne? Tak do toho! Je supr.

Star Raiders II

Zli Zyloni z hvezdneho systemu Procyon uz zase nekoho napadli. Tentokrat je to Atarianska federace v sytemu Celos IV a Vasim ukolem je samozrejme jim v tom zabranit. To se da udelat jedine tak, ze jim srovnate se zemi vsechny jejich zakladny na jejich trech planetach, zmasakrujete jim vsechny stihacky, krizniky a vlajkove koraby a to vsechno do te doby, nez Vam oni udelaji totez. Hra zacina na orbitu Vasi planety prave v tu chvili, kdy se na Vas zene nekolik stihacek. Tech si ale nevsimate a letite rovnou na vec; totiz do jejich hvezdneho systemu. K tomu vam dopomahej Buh a take pulsni lasery, iontovy kanon a par vykonnych povrchovych bomb. Atari corporation se touhle hrou docela vytahla. Rekl bych, ze je dokonce jejich nejlepsi.



Návody


Miecze Valdgira 2

ASF 1993

Miecze Valdgira 2 Starý klíč použij na otevření dveří. Seber krumpáč a rozkopej s ním hromadu hlíny na hřbitově. S pomocí hůlky se dostaneš do staré studny, kde nalezneš zaklínadlo. To se hodí na otevření hrobky, kolem níž krouží duch. Starý amulet ti umožní průchod laserovou bariérou. Lahvičku s jedem, trolovu lebku a později i obrovu píšťalu použij v místnosti s knihami, lahvičkami, lebkou a svícnem a získáš tak berlu. Nalezený kámen vytvoří v místnosti se čtyřmi plošinkami pátou a tím i další průchod. Klíč použij na dveře. Rozdělej oheň pod kotlem pomocí pochodně, hoď do něj hrudku zlata a vypadne zlatý klíč, který otvírá bránu se sochou draka. Deska zacelí nepřeskočitelnou propast a Thorovo kladivo rozbije další laserovou bránu. Kladivo se bude hodit ještě jednou, až jej budete vracet Thorovi a on pak uvolní cestu k trůnímu sálu. Před trůnem už jen stačí použít berlu a korunu moci a náš malý ušatý hrdina se stane králem.






Czarny Orzel

Krystal Software 1995

Ještě než začnete sestřelovat nepřátele vykukující zpoza plotu, vyhoďte do vzduchu obě strážní věže; protivníků pak bude méně. Třemi granáty si udělejte vchod v zavřené bráně a vstupte dovnitř. Ocitnete se u zásobníku paliva. Pokračujte rovně, v domku snězte jídlo z police a seberte páčidlo. Od zásobníku paliva se vydejte vlevo a uvnitř muničního skladu naberte granáty, munici i dynamit a dejte se tam, kde jste ještě nebyly - doprava. V místnosti seberte na stole sirky a na zdi stiskněte tlačítko od tajného vchodu. Vraťte se a pomocí sirek a dynamitu zlikvidujte muniční sklad a zásobník paliva. Pro dokončení mise stačí už jen vstoupit do tajné místnosti.

Sexmisja

Snez polevku, vezmi jablko, zapal si cigaretu, ktera je pod dekou - ze schranky na chleb vem mys - hod ji k milicionarce - v mistnosti, kde stala otevri skrinku, seber nuz a zapni vypinac, odkryj roh kalendare a tim ziskej heslo - vezmi klic ze satu ve skrini v jine mistnosti - otevri dvere se symbolem na klici - presun zidli a stiskni ovladani monitoru, pohraj si a zadej heslo - vejdi do vytahu a jed do 2. patra - ze stolu vem legitimaci - jed do 4. patra - vloz legitimaci do okenka - v mistnosti pred bazenem rozbij vazicku, otevri knihu a vem klic, otevri skrinku v mistnosti, vem potreby k plavani - v bazenu si prohledni nahou Lamiu a seber ji klic ze zapesti - otevri jednu skrinku v chodbe - otevri skrin a kufr, vem propustku - jed do 2.patra - vloz propustku do stroje, udelej pecet - jed do 1.patra - vloz propustku do okenka - omrac straznou a seber papirek, nakoukni do sejfu, sloz heslo a napis jej - vylez na povrch - cerny kryt rozrizni nozem - projdi skrz a otevri si dum - u fontany sundej stity ze zdi a zapni proud - v knihovne stiskni skryte talcitko, roztazenim zaclon vypadnou pojistky - vysroubuj jednu pojistku - na zachode sundej drat ze splachovadla a naper ho do pojistky - vrat ji zpet - zapal ohen a opet stiskni knoflik v knihovne - sjed vytahem - otevri zasobnik na chromozomy a vloz svuj chromozom.

Krucjata

ASF 1993

Ze studny vezmi žebřík a použij jej nahoře ve větvích. Až už to nepůjde dál, překonej propast pomocí prkna, co bylo hned na startu. Jakmile natrefíš na potapěčský přístroj, seber a hned ho použij - od teď budeš moci chodit pod vodou, takže nač čekat. Skoč nejprve do vody z člunu v úvodní obrazovce a z koše v pirátské lodi vezmi klíč; jeden najdeš i uvnitř této lodi. Až do samotného konce budeš nacházet malé i velké klíče, sbírej všechny, časem se budou hodit. Skoč dolů do díry vedle lodi a jdi až k závalu, ten vyhoď do vzduchu (resp. do vody) pomocí dynamitu. Jenom pro informaci; pomocí pružiny, jež nalezneš v jednom z domků ve větvích, se dá ze strže vyskočit ven, ale není to nutné, jde to obejít. Najdi munici - 3 náboje - a spolu s pistolí je použij na domorodce, který na souši vlevo brání v průchodu. Rozbitý most oprav pomocí kladívka a 2 hřebíků. Nyní přichází na řadu 2 malé a 2 velké klíče, díky nimž se dostaneš až k jezírku s člunem. Použij na něj veslo a na druhém břehu ho na chvíli odlož, bude ještě k užitku až půjdeš s dalším klíčem zpět pro výzbroj. Jakmile dáš do kupy meč a štít, zabij draka a pak si otevři dveře dvěma malými a jedním velkým klíčem. Před tebou by měla stát velká truhla. Rychle na ní klikni a tradááá, další hru máš z krku.


Zorro

Datasoft 1985

Zorro Seber kapesnicek, seber klic, pouzij ho u dveri v patre, vezmi cejch ve tvaru Z a poloz jej na ohniste, nekolikrat vyskoc na mech, vem "Z" a vypal znacku bykovi, seber podkovu. Seber klic, otevri dvere, seber zvon, poves ho ve zvonici. Predchozi postup opakuj i s druhym zvonem. Po jejich zaveseni se otevre hrob. Jdi pro klic, seber trumpetku, v obrazovce s velkym stromem se postav na houpacku a zatrub, seber botu. Vlez do hrobu, tam sbirej pytliky s penezi a hned jdi tou cestou, kde lezely. V mistnosti s blikajicimi predmety jdi jeste pro posledni vacek a pokracuj i za nej. Ve studni vem pohar a vylez ven. Seber klic, vezmi kvetinu, jdi zpet do studny a vylez otvorem za blik. predmety. Zde osvodod trestance - udelaji Ti schody, ve vezi dej divce kvetinu (pokud ji sebou nebudes mit, je to s Tebou spatne).
Doplnek pro Zorro II. - v mistnosti vedle jeskyne pod studni seber kvetinac a pouzij jej jako zavazi pro prevazeni koule; tim se otevre pristup k poharu. Seber klic u dveri a za nimi vem lahev; dej ji opilci u stolu a pak si zaskakej na jeho brise. Zapichni vojaka a poves ho na lustr. Vrat se pro pohar.




Alfa boot

1.level: V pristavu seber LOM a AKVALUNG; v mistnosti s knihovnou seber na stole DRAT a udelej z nej WITRICH, kniha vpravo dole otevre tajny vchod. V laboratori uzij LOM na skrinku, seber AKUMULATOR a FAJNE LATARKI. WITRICHEM otevri kapitanuv pokoj; na zemi seber rozkazy. V pristavu nastup do clunu a odjed. 2.level: V kapse plaste v kajute je SIFR. Otevri kapitanovu kajutu, na zidli neco lezi, tim otevres skrinku, seber klic od kajuty muzstva; vezmi KARTU MAGNETICNU a neco v rohu; na mustku vsun kartu do WLACNIKU; jdi nalevo, seber oblek a jdi dolu.3.level:seber draty z prohlubne; vpravo zapni monitory, vlevo stiskni tlacitko a kohout. Vejdi dovnitr, seber klic ve vyklenku; jdi doprava, na posteli lezi SRUBOKRUT, jim otevrit ventilaci, pak otevrit dvere nalevo a konecne sprav trubku u reaktoru. Nezatahni za paku sebedestrukce !


Hesla a kody

Dynakillers cheat: Joystickem do praveho horniho rohu, Shift+Fire
SexMisja (A.D.2044) hesla: 1+3__asia, partenogeneza, y
Misja heslo: Jasiek
Miecze Valdgira heslo: Cat
Miecze Valdgira 2 heslo: Maniak
Nuclear adventure heslo: Zadna budoucnost
Microx odpovedi: ABBABC CABBCB CCBBAB CACBAB
Krucjata heslo: Heniek
Fred heslo: Limek
Fred 2 heslo: "misiu" a cislo 1 - 9
Hans Kloss heslo: Heavy metal
Megablast heslo: Have fun
Podraz 3 heslo: idhc6bb
Ghost chaser hesla: Fanda, Frank
Olies Folies hesla: Frank, Fanda, Norbi, Zooom
Upior kod: start+select+option
Uczen cernokneznika kod: ctrl+e
International karate kod: X a cislo 1 - 4
Saper kod: start+select+option+fire
Lasermania kod: start+option+ctrl+n
Pyramid kody: shift+clear, shift+insert, shift+ctrl+tab
Ghostbusters cislo konta: 31222646
Najemnik hesla: bilbo, farahir, elrond, aragorn
Hacker heslo: Australia
demo Rabbacan hesla: The city entrance with bones,
Windy glue slips on my eyes


(c)2002 Karel Trapl